Portfolio

portfolio-logo

Oni to 
dokážou

Portfolio reklamní agentury je takové zvláštní skupenství pojmů, velkých i malých písmen a zkratek. Je to řemeslný kufr naplněný nástroji odshora až dolů. A je to nářadí, které od sebe běžný laik nedokáže rozeznat. Navíc se honosná jména těchto nástrojů liší od dveří jedné agentury ke dveřím té další. A není to jen tak, protože pokud si otevřeme knihu kteréhokoliv marketingového mistra, zjistíme, že i on používá pro konkrétní marketingové veličiny názvosloví různé. Z tohoto důvodu se my, agentury, které dokážeme „všechno“, rády prezentujeme jako full servisové. To sebou ovšem nese určitá rizika. Protože pokud si stojíte za svým slovem, musíte se ukázat jako superman a splnit i nemožné.

V běžném životě se dají některé, v danou chvíli zdánlivě neřešitelné, problémy zamést pod koberec. Prostě vyšumí, čas zjemní hrany anebo se stane zázrak. Ve škole jsme s dutou hlavou před písemkou říkali, že nositel zkázy v podobě testu třeba do druhého dne umře. Nikdy se ale žádný pohřeb nekonal a maximálně jsme z takovéto události vytěžili známku nedostatečný.

Když se vám na stůl dostane takový projekt, jde názvosloví stranou. Je potřeba vymyslet strategii, která prostě bude fungovat. V rámci full servisu si tedy všichni z týmu obléknout pláštěnku supermana a riskují vlastní duševní i fyzické zdraví proto, aby to „dobře dopadlo“. To je daň za ono razítko všehoschopnosti. My jsme totiž slova jako: nejde, nefunguje, nezvládnutelné a neexistuje, vyzmizíkovali z našeho hlavního marketingového nářadí – mozku

 

image_portfolio