EVENT

portfolio-logo

Eventuálně  
Event

Eventy v mém srdci a také mezi oblastmi, kterými se zabýváme, zabírají jednu z předních příček. Je to způsob komunikace tváří v tvář, line se v tónu emocí, s kterými si hraje a bez nich jeho funkčnost visí na vlásku. Večírky, party, rodinné i zaměstnanecké dny, promotion, launch nových výrobků, teambuildingy, roadshow, školení konference a plesy, tahle velká eventová rodina si v rámci marketingových rozpočtů nestojí zrovna nejlépe. Také se často ocitá pod sekerou kata a je cutována jako první. Důvod je jednoduchý, zásah jedné duše se může oproti jiným, hlavně mediálním, nástrojům zdát velmi drahým. A vzhledem k tomu, že hlavním cílem tohoto obchodu s emocemi, vnímáním a pověstí je málokdy přímý prodej, výsledek jeho použití se velmi špatně vyčísluje nebo zváží.

Dalším eventovým hříchem je kopírování. Někdy se nestačím divit, jak mohou být eventy podobné, témata se opakující. „Ať jde, o co chce, prodá to James Bond“. Je to další daň za přímou komunikaci. Pokud si dovolíme vytvořit dvě mediální reklamy, kde hlavní roli bude hrát opice balancující na surfařském prkně, reklamní džungle nás sežere. Pokud na dvou, po sobě jdoucích party pro různé zadavatele, oblékneme všechny hosty do opičí kůže a necháme je potit se na simulátoru surfu, řeknou si naši chlebodárci, že to bylo originální a lehce paradoxní. Ano, nepředhodí nás lvům k večeři, pravděpodobně nás spíš poplácají po rameni, zvláště pokud naším společným cílem bylo šokovat a být nezávislí a jedineční a naše publikum to ocenilo.

Představme si ale, že naše publikum mělo společného i něco jiného než primáty zdolávající vlny. Třeba pana Nováka, který shodou okolností oblékl převlek opice hned dvakrát a stal se také mistrem v surfování. Ten si ale nikdy plánované sdělení neodnese. Dokonce si ani tu příjemnou emoci nepropojí se značkou. Maximálně si řekne, že mu utekl nový trend monkey surfingu. Každý event bude fungovat pouze v okamžiku, jdeme-li do jeho plánování a realizace s jistým cílem, naplánovaným sdělením a necháme-li mu originalitu tématu.

Proto nejen kvůli pánům Novákům, ale hlavně kvůli svému tvůrčímu svědomí a víře, že event má kouzelnou moc přímé komunikace, končím zvoláním: Druhá opice je vždycky plagiát!

 

EVENT
TTL
LOYALTY PROGRAMY
VÝVOJ WEBOVÝCH PROJEKTŮ
GRAFIKA A KREATIVA
SPECIÁLNÍ PROJEKTY

Eventy od A do Z
Pracovní, informativní i zábavné
Firemní i veřejné
Venkovní i pod střechou

Konference, semináře, společenské akce, firemní prezentace, grand openingy, launch, promotion, slavnostní rauty, bankety, slavnostní otevření sídel, poboček, filiálek, vánoční večírky, módní přehlídky, slavnostní premiéry, pracovní snídaně, obědy, večeře (dokonce i svačiny do kanceláře jsme pekli), teambuildingy, rodinné a dětské dny, dokonce i zvířecí dny a party umíme. Pokud se do výčtu nevejdete a máte něco navíc, umíme to také.

Lidé v akci

„Řetěz je tak silný, jako jeho nejslabší článek“ – to je rčení, kterým se dá vystihnout i většina akcí. Co na tom, že máte nádherné hostesky od jedné agentury, když Vám selže agentura, která měla dodat moderátora, a třetí se s Vámi hádá o ceně za kostýmy, které nutně potřebujete na Vaši akci?

Není tedy lepší mít vše zajištěné pod jednou střechou?
Hostesky
Promotéři i promotérky
Pomocný personál – staff
Účinkující a herci
Koordinátoři
Moderátoři
Kadeřníci, stylisti a vizážisti
Fotograf a kameraman