LOYALTY PROGRAMY

portfolio-logo

Věrnost  
v nevěrné době

Z pohledu zákazníka mám konkurenční prostředí moc ráda. Konkurence posouvá možnosti, rozšiřuje nabídku a také péči. Z druhého pohledu nám samozřejmě zákazníky hýčká, ba co, dokonce si dovolím říct, že rozmazluje.

Je těžké držet krok v okamžiku, kdy náš zákazník – náš pán očekává víc. To dává skvělé podhoubí věrnostním programům, které skutečně vyskakují jako houby po dešti. Jenže, stejně jako u každého lijáku se dá očekávat, že si v lepším případě namočíme boty, v tom horším nám nateče do holínek. Dnešní průměrný zákazník má v peněžence víc věrnostních karet než peněz, v podstatě v rámci české povahy můžeme být věrným zákazníkem většiny obchodů, ač tam chodíme nakupovat jednou za rok.

Proč? Věrnostní karty nemají hodnotu, příliš velkou hodnotu nemají ani odměny, které díky kartě získáme. Chybí totiž základní prvek věrnosti – identifikace se značkou. U nás je prostě většina věrnostních programů jen kartami v peněžence, kdy toho navíc o zákazníkovi příliš nevíme a dokonce nás ani moc nezajímá. Obchod osobních dat za plastové kartičky není cestou budování věrnosti, a pokud o nás zákazník už dál neuslyší, věrnostní karta má pouze váhu plastu, která je dost malá.

Vyhlašujeme tedy STOP kartám, které jsou zákazníkům vlastně ukradené, i když je nikdo neukradl (proč by to taky dělal, když je tak snadné je dostat) a chceme vytěžit ze zákaznické loajality maximum. Kouzelná slůvka jako ANALÝZA, NASTAVENÍ POMĚRŮ A NÁVRATNOSTI, PRÁVNÍ SERVIS a hlavně KOMUNIKACE, nesmí u žádného budování věrnosti chybět. Ruku na srdce, zákazník, kterého víc než produkt zajímá, zda dostane věrnostní kartu, není ten, na kterého se můžete spolehnout.  Na závěr skončím zase jedním ze základních pravidel. Podle Pareta dělá totiž 20 % věrných zákazníků 80 % zisku. A ať přemýšlím, jak přemýšlím, právě kvůli téhle pomyslné dvacetiprocentní menšině bychom se měli přetrhnout, utřít jim louže pod nohama, nasadit pláštěnku a ještě nabídnout deštník.

 

EVENT
TTL
LOYALTY PROGRAMY
VÝVOJ WEBOVÝCH PROJEKTŮ
GRAFIKA A KREATIVA
SPECIÁLNÍ PROJEKTY

V rámci věrnostních programů zajišťujeme:
Prvotní analýzu – potřeby zákazníka, optimální nastavení logiky a mechanismu věrnostního programu
Nastavení klíčových poměrů věrnostního programu – soutěžní mechanismus, pravidla, odměny a body
Právní poradenství a garanci věrnostního programu
Implementaci
Zajištění komunikace věrnostního programu partnerům zákazníka i s výrobou potřebných materiálů
Školení partnerů (uživatelů) věrnostního programu i zákazníka
Kompletní logistiku věrnostního programu
Komunikaci s uživateli – helpdesk, řešení objednávek a problémů
Vedení věrnostního programu – spolupráce při nastavování vhodných cílů, analýzy výsledků z věrnostního programu
image_portfolio